Semla är det enda jag tänker på!

Min hjärna fokuserar oftast BARA på en sak i taget!
Nu har en väninna bakat semlor och det ENDA jag kan tänka på är dessa jäkla semlor! Jag tittar på dom, jag dräglar, längtar och svettas!

Jag kan inte sluta tänka på semlor med mycket mandelmassa...

MÅSTE komma ihåg att jag själv ser ut som en semla och borde INTE äta... MEN en liten semla med flera kg mandelmassa... det är det enda jag tänker på!
Så här läckra har hon bakat! Jag ska åka till henne och hämta dom när hon sover!

Kommentarer
Postat av: Lena

bäst när man gör själv så får man lägga det man gillar! jag vill ha mycket grädde, typ den där på bilden, riktig gräddbakelse

2013-01-16 @ 19:07:20
Postat av: Veera

ooooh vill ha men affärens är så sliskiga! måste väl baka själv :)

2013-01-16 @ 19:08:17
Postat av: Anonym

hemmagjorda är absolut det godaste !!! ;) Anne du får komma o hälsa på så ska jag göra åt dig ett helt fat av dessa :)
Grattis förrsten!!! KRAMAR

2013-01-23 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0