Jätte kul fest på g?!?

Tre veckor utan godis! Hurra!

När du klarat tre till så ska vi fira, sa min LOVE!

OOOOH va kul! Hur frågar jag

 

Love- Med morötter, kålrötter och rödbetor!

JAG- Men det låter inte så gott

Love- Men det är gott och nyttigt!

JAG- Men rödbetor? Hur kan man fira med dom?

LOVE- Tänk vilken glad färg dom har! Det blir en färggrann fest!

JAG- Måste jag komma?

LOVE - Du är ju huvudpersonen!

JAG- Oooh, va` jätte jätte jätte kul, verkligen, tack...

LOVE - Jag fixar festen!

JAG- Få se om jag har tid att komma! Vet inte säkert!

LOVE- Festen blir hemma när du är hemma så att du inte missar den

JAG- Kul, kul, jaaa vad härligt...


Kommentarer
Postat av: Nina

ha ha! sicken fest ;)

2013-01-20 @ 22:43:17
Postat av: Krille

strongt utan karra! grattis

2013-01-20 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0