Gympa

Jag o Sussu skulle fara på gympa men jag var orolig om golvet skulle hålla. Min fina LOVE sa hemma att Dom har betong golv! BRA!
Nå vi började och det kändes som att alla andra gjorde rätt och vi var vilse men vi körde på.
18:15 och sen blev klockan halv och den var halv JÄTTE länge!
Vi har bara hållt igång i en kvart sa vi flera gånger! HUJJA!
SEN sa SUSSU något härligt, trodde jag!
S- Snart får vi strips
A- Jaaa! Härligt, med ostsås!
S- Nej STRETCH
A- Jahaa... Men visst slutar det här kvart i sex?
S- JO!
(Klockan gick och blev kvart i och ledaren var vildare än någonsin)
A- När slutar detta?
S- Klockan 18
(Sen skulle man vrida och vända sig på golvet med fötterna uppe)
A- Snart kommer en fis!
S- Och flera! 
(Klockan blev 18)
S- Hon sa att vi kan gå nu!
A- Gå och hämta madrasser!
S- Jahaa... Men jag har bra rumpmuskler, sa hon och rumpade på i takt!
Det kändes som tre timmar innan klockan blev 19:15 och vi insåg att vi hade överlevt en timme! HEEELT otroligt och vad härligt!
Ledaren var så härlig att hon hypnotiserade oss att kämpa!
Jag ska gå ner 20 kg,,, nå i alla fall 2kg  innan jul ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

ha ha! bara köra på snart är ni extra snygga!

2012-09-17 @ 21:13:57
Postat av: esterii

bra jobbat, själv ska jag börja på bootcamp i juoksengi i morgon,, men om jag ge löfte om godis och slisk uppehåll, det är en annan femma..

2012-09-17 @ 22:46:03
URL: http://www.esterii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0