Babybjörn och mamma på gympa!

Hösten är här och som ung spelade det ingen roll men nu som vuxen så känns det mysigt :)
Jag läser ca 10 tidningar per vecka men jag hoppas på färre tidningar med Agneta Sjödin för hon är inte intressant! Finns sååå många andra men det är oftast samma ansikten i tidningarna, lite konstigt!
 
Imorgon ska jag vara med på ett gympa pass! HELT otroligt för mig! Som att Obama skulle bli balett dansös, lika otroligt! Hoppas golvet håller!
I övrigt så måste jag passa på med dyra BABY björn innan den blir för liten!
ed

Kommentarer
Postat av: Lenita

Men så goa ni är! :-) Hösten är ju min favvoårstid!
Vi måste ses snart! Har en stor påse med grejs till lilleman :-) Bl a en sån där vadderad mössa som skyddar lilla huvudet när man ska lära sig att gå :-)
Kram på er!

2012-09-16 @ 21:34:57
URL: http://lemakipiha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0