Jag är och förblir en bulle

Jag har faktiskt gett träningen en chans i 2 månader! I hela två månader seriöst!
Har tränat många timmar per vecka!
Nu är det dags att utvärdera och vara ärlig:
Vad har jag fått av det? Vad har det gett? Mår jag bättre?
Svaren är enkla:
INGET, INGET och NEJ
Ännu igår trodde jag att träningen är en del av mitt liv, jag trodde på det själv tills jag stannade upp och funderade på vad timmarna har gett mig... Det har varit roligt och det är härliga människor där MEN that´s it!
Mitt nya, GAMLA liv är åter MEN jag gav det nyttiga och sportiga livet en chans men på grund av NOLL resultat så är motivationen död! Om det hade hänt eller gett något så hade jag kämpat men nothing!
Jag bullar på och det går ju det också!

 
 
I can´t be great but I can be ok, and that's good enough :)
 

Kommentarer
Postat av: Krille

y are just the way we laaaav

2012-11-26 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0