Singel Samantha ska gifta sig!

Nu är d slut på singel livet för den tokhärliga Samantha från byn!
Nu är det färdig strulat och pökat åt olika håll och kanter :)
Nu är det samma pök som gäller för alltid, huh va kul det lät då ;)

Här ser du frieriet som leder till ett OOOTROLIGT häftigt bröllop!



Efter ett frieri så är man tajtare än ett par för små strumbyxor
MEN på ett skööönt sätt!
Vill gifta om mig varje år MEN med samma man!
Vi tänkte gifta om oss i bikini i år!
Alltså alla har bikini! Vilket party! Hur många kommer?
Jag är inte i bikiniforma så jag kommer inte ;)
(OK jag kan ha bikini under klänningen :)

Kommentarer
Postat av: Soffi

alltid lika härligt när nån hittar sin kärlek! avis men väntar på min

2012-05-05 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0