Vackra ögon

Är typ aldrig in på andras bloggar, har fullt upp med att hinna skriva NÄSTAN varje dag själv MEN letade efter ögonfransar på nätet och då kom dessa vackra ögon upp. Varför jag letar ögonfransar en vanlig onsdag? JO för att jag tycker det är sååå snyggt med långa fransar! MEN om man har tunna fransar så är det INTE läge att köpa mascara med mycket fibrer för fransarna orkar inte bära utan det hamnar under ögonen!
Äntligen fattar jag varför jag alltid har mer mascara UNDER ögonen än på fransarna!

SÅ det är bättre med mascara som bygger mer på längden än volymen!
MEN detta blir INGEN smink och mode blogg för det! Så d så :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Fina men du kan köpa egna och man lär sig snabbt att lägga upp dom!

2012-05-09 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0