Fredag

Det känns skööönt med fredag! Sista fredagen med BAUTTA mage tror jag!
Är sååå sugen på JAPP, godiset som smälter i munnen AAAAAH!

Kommer att muta ngn att komma med JAPP till mig!
Vilken konsistens, vilken mjukhet som smälter i munnen!



Let´s dance börjar ikväll... 
Ska bli spännande att se:
1: Vem som förändras mest till sättet
2: Vem som går ner mest?
3: Vem man kanske börjar gilla?

Har ju svårt med mångmiljonärer och läckra brudar för jag är så avundsjuk!
MEN jag väljer ju att smaska i soffan istället för att jobba pengar och förbränna kalorier så det är heeelt ok!

Kommentarer
Postat av: Nina

fanns för många brudar trista och okända deltagare! slut på intressanta dansare för programmet?

2012-03-31 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0