Bebba feeling

Det är otroligt att få känna en annan människa härja inne i magen!
Det är svårt att förstå, ibland undrar jag vad jag ätit när det känns som starka gaser som virvlar runt ;)

Vet ej hur länge jag kommer att blogga för hela livet förändras snart!
Vi kanske blir kvar länge på BB eller så försvinner tiden när den lilla dyker upp!
Allt är möjligt så om jag inte bloggar då vet du att jag är på BB :)
Tror inte jag kommer att öppna datorn då på ett tag!




Vi är ju alla unika och det är ju skönt att vi inte går omkring som kopior, eller hur?!
FAST klart man skulle vilja se ut som Heidi Klum eller någon annan snyggis MEN vi får ta det som det är, vi är som vi blev och varje stund kan vi välja vad vi gör av den! Jag har lagt in njutning och lugn och ro i min kalender OCH lite choklad dagar :) Fyll dina dagar med det som gör dig lycklig!

Kommentarer
Postat av: Teresa

förstår men har blivit beroende av din blogg, den ger mig alltdi någe och jag läser äldre inlägg på helger när du inte bloggar! men klart jag unnar dig bebba feeling och tid men kom och berätta om den tiden :)

2012-03-12 @ 18:28:21
Postat av: minna

mys men hoppas du orkar blogga när allt typ är lugnt

2012-03-13 @ 15:17:40
Postat av: Maria V

har d hänt? är du en eller två eller kanske tre ?

lycka till i vilket fall som helst och tack för myspys blogg!!!!

2012-03-13 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0