Boll gympa

Blev kidnappad till boll gympa! Alltså dom där bollarna lever ett eget liv! Vi försökte balansera på dom men det gick INTE! Vad hände?

1: Sussu tog fart och rullade över och ner på golvet
2: Sussu tog det sakta och rullade över på mig
3: När jag satte mig på den så rullade den snabbt iväg
4: Vi höll i varandra och försökte balansera samtidigt, vi ramlade och bollarna vägrade lyda oss!
ALLA andra satt så stablit och fint på bollarna och det såg ut så här:
( vi syns inte i bild för vi springer ute efter bollarna!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

ha ha ha! jag har köpt en men inte använt men nu fick jag inspiration :)

2012-12-11 @ 21:55:52
Postat av: Sivis

härligt med bollgympis, allt går väl att gympa med men nog verkar det mer spännande med bollar än hantlar!

2012-12-11 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0