Fettsugning

Har insett att det INTE bor någon motivation i min stora kropp!
Detta resulterar i att jag inte får något gjort!
ÄVEN att jag INTE tar hand om min starckars kropp! Jag ska ju ha den hela livet så jag borde vara mer rädd om den och tänka vad jag tankar i den!
Jag sa till en klokis idag att jag funderar på fettsugning!
Då sa denna kloka ung man: DÅ BETYDER DET ATT DU HAR GETT UPP
JAG- Jo, jag kanske har det! Från att det är ok att vara en boll till att nu vill jag inte rulla fram mer!
 
HUR ska jag få motivation?
SÅ HÄR MEN MED EN MARABOU CHOKLAD där framme!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

skippa fettsug! rek inte! har sett det nära o för galet!

2012-08-07 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0