Ny vecka

Måndagar kan vara mysiga när alla måsten är borta.
Vaknar i lugn takt och får frukost på sängen,
känns som att jag kan vänja mig med att bara vara hemma!

Trodde att livet utanför var viktigt men har hittat lyckan och livet hemma!
Klart jag visste att hemma är bästa platsen men det är så tydligt nu!

Men en måndag har aldrig känts så här fri och härlig som jag på bilden.
Alla leder och allt daller fladdrar fritt och känns bara skönt:

roliga bilder och humor.

Det är som att alla måsten flyger iväg och jag är fri :)
40% av svenskarna lider av värk! KATASTROOOF många!
Nu extra tacksamma OM vi inte har värk!!!

Tacksamhet är så viktigt och ger krafter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0