Byxproblem!

Mamma byxorna är för stora! Mina vanliga för små! Detta är ett problem:

Vi var hos en härlig familj som vi skulle laga mat och äta middag hos så jag var och handlade och kom med två kassar, en i varje hand.  De har långa trappor upp och eftersom jag hade mina mamma byxor på så gled dom av!!
 När jag var framme så hade byxorna glidit ända ner till fötterna!  Jag är alltså UTAN BYXOR med påsar i händerna.
 Mannen i familjen stirrade ett tag och frågade sen:
Hade du någon baktanke med den här middagen?

image


Fler med byx problem!
MEN det är helg så det är bara att fira på, med eller utan byxor :)

Kommentarer
Postat av: Monica

ha ha kan se det framför mig ha ha, vilka miner det måsta ha varit hihihi

2012-04-27 @ 16:00:43
Postat av: Anonym

så kan det gå utan byxorna på :) månne va som hänt sen? ;)

2012-04-27 @ 19:07:49
Postat av: pppipnew

din blogg är skön

2012-04-27 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0