Hemma i England!

Vi åkte till London för skojs skull för snart 15 år sen, jag och Anna.
Vi åt bacon och bönor som man ska. Vi levde och smakade på det engelska livet.
Vi promenerade så jag gick ner 2 kg! Bra resa :)
Det var super trevligt!

När vi skulle hem kände jag:
OH vad skönt att åka hem MEN FINA ANNA SA:

Jag ska flytta hit...  JO JO  tänkte jag. Det bara känns så men det går över!
Hon bor där än idag! HÄRLIGT att hitta sin plats och ta den!

Jag letar ännu men trivs bra här jag är just nu, 
MEN vet att MIN plats ännu väntar på mig!


Kommentarer
Postat av: Mia

Fin bild! Lycko Anna som hittat sin plats! Många av oss är vilsna :/

2011-11-09 @ 17:20:23
Postat av: Anna

Tack for den fina kommentaren - alla hittar forhoppningsvis sin plats forr eller senare. Anna

2011-11-11 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0