VARFÖR INGEN DAG FÖR MÄN? ENKELT SVAR!

Lille Vilmer som jag är gudmor till har sovit över hos oss och han är helt cool. En glad och trevlig kille som snart börjar krypa! Han får ju en att bli lite baby sjuk men när det är dags att byta blöja så går det över ;)

Har svårt för fnitter barnsliga Pernilla Wahlgren, SJÄLVGODE Bert Karlsson och för att byt blöja.
MEN KAN byta blöja vid behov!!!

Barn och djur är det bästa som världen har uppfunnit!


EFTER EN SKÖÖÖN PROMENAD UTE EN SKÖN SEMLA DAG!

VARFÖR FINNS INTE DEN INTERNATIONELLA MANS DAGEN?
ENKELT! 364 DAGAR ÄR DET AUTOMATISKT ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är du helt seriös! Jag sitter just och skriver mejl till henne för att hon ska sy min balklänning! Vilken liten värld ;D

2011-03-08 @ 19:37:27
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/
Postat av: lovenna

Men WOW! Häftigt! Jag lovar att du kommer att bli jätte nöjd! Marianne Isaksson är en OOOTROLIGT duktig OCH härlig sömmerska!!!

2011-03-08 @ 21:56:28
Postat av: lovenna

Men WOW! Häftigt! Jag lovar att du kommer att bli jätte nöjd! Marianne Isaksson är en OOOTROLIGT duktig OCH härlig sömmerska!!!

2011-03-08 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0