SÅÅÅÅ kul att vara på diet!

Roliga Pette ville poängsätta männsikor och jag frågade vad han själv fick för poäng, från ett till tio.
P- Jag är ungefär en femma för det finns så många sexor och andra ännu högre
JAG- Vad får din tjej Emilia?
P- Hon är ju en nia
JAG- Bara? Är hon inte en tia?
P- Det finns 6000 miljoner kvinnor så det måste ju finnas många andra som är tior
JAG- Men hon är väl din älskling
P- Ja! Ingen tia är viktigare än min nia. Jag möter många 10 poängare men bryr mig inte
JAG- Men jag tycker Emilia är en tia
P- Om du lever med en tia så sjunker hon lätt till en fyra. Emilia är alltid en nia
JAG- Ok, jag ska inte fråga hur många poäng jag får
P- Bra, jag vill ju att vi ska vara goda vänner ännu
JAG- Du avslöjade redan att jag ligger risigt till
P- Jag måste gå på toa nu
JAG PÅ MORGONEN MED MIN DIET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0