iN MY DREAMS

DETTA SKULLE JU STÄRKA MIN KROPP, GÖRA MIG MER VIG OCH FÅ MIG ATT MÅ BÄTTRE.
MEN VARFÖR HAR JAG SVÅRT ATT INTA DENNA STÄLLNING, FAST DEN VORE GIVANDE I LÄNGDEN?
FINNS FINA HEMMA ÖVNINGAR SOM SKULLE SKRÄMMA IVÄG MAGEN OCH FÅ ARMARNA SOMMARFINA.
PÅ ÖVERARMEN HAR JAG MER  STOFF UNDER ÄN ÖVER. MUSKELN HAR TRANSFORMERATS TILL GÄDD, EN MYCKET OLYCKLIG FÖRVANDLING.
SNART KOMMER ALLA SMALISAR GÅ OMKRING OCH DINGLA MED SINA SMALA ARMAR. HUH VA IRRITERRANDE!
HOPPAS DET BLIR MODE MED GÄDDHÄNGS TRÖJOR! ALLT ÄR JU MÖJLIGT!

Kommentarer
Postat av: carro

hurrudu moster, jag kommer om tre veckor ungefär och hälsar på er, på påsklovet. Jag har varit danslärare ett tag nu och har plockat fram några utmärkta övningar som gör dig vigare, jag ska allt visa dig dom! men vänta tills jag kommer, för att tänja på kroppen på egen hand kan vara farligt om man överdriver det eller går för fort fram:) Jag saknar dig, stora kramar <3<3

2011-04-02 @ 12:36:53
URL: http://misskronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0