Tänderna är jobbiga!

IGEN har jag varit hos tandis! HUJJJJA! Hon sa:

Det kommer att gå bra, vi ska bara öppna tandköttet och slipa och sen ska vi sy med några stygn.
Vill du ha bedövning
?

NEJ! Jag vill gå hem!!! Hon är ju sååå söt min tandis men helt galen! ;) Egentligen är det mina tänder som är katastrofala!

Här nedan några bilder på tandläkarens inspiration till mina tänder:




Blir jag klar med tänderna detta år?
Varje gång hittar vi nya problem i min stackars, lilla mun!
Läs detta råd noga: BESÖK TANDIS REGELBUNDET!
(jag hade 17 års paus!? och jag är relativt vettig, så det är katastorf!)

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul inspiration och med den blir dina tänder som nya:) lycka till med tänderna, tog du inte bort en tand nyss, läste jag! stackarn! jobbigt men kämppa på!

2011-06-21 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0