Mysiga middagar i stugan

Jag har haft fullt upp med att äta och umgås! Det är ju ett heltids jobb!
 Vi har varit i stugan med en mysig familj!

Vi pratade om mål i livet igår och detta kom fram:

12 åringen sa: MITT MÅL ÄR ATT BLI RIK
vuxna kvinnan sa: JAG SKA BÖRJA ÄTA REGELBUNDET OCH SLUTA RÖKA
min lillis sa: JAG SKA FÅ BRA BETYG    :)
jag sa : JAG SKA TA HAND OM MIG BÄTTRE

OCH DEN MINSTA KILLEN, 7 ÅR SA:

"MITT MÅL ÄR ATT SLIPPA JAGA EMILIA, JAG VILL ATT HON LUGNAR SIG OCH BLIR MIN TJEJ"

SÅÅÅÅ gulligt!



VI HAR ÄTIT MYCKET NYTTIGT MEN MEEER ONYTTIGT!
CHOKLADEN HAR HÄRJAT VILT!

Kommentarer
Postat av: Malin

chokladen kan ju rädda ens hela vecka :) keep up the good work!

2011-06-19 @ 21:40:04
Postat av: Anonym

härliga mål,jag vill bara sola fast jag bränner mig men de e ju såå fint o va lite brun :/

2011-06-21 @ 11:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0