Hand i hand med min vän

FÖRR NÄR DET BARA FANNS VANLIGA TELEFONER OCH  MAN RINGDE HEM TILL NÅGON SOM INTE SVARADE SÅ TÄNKTE MAN: JAHA, NÅ HON ÄR INTE HEMMA.

NU NÄR DET FINNS MOBIL OCH VI KAN RINGA OCH BLI UPPRINGDA ÖVERALLT SÅ BLIR VI HISPIGA OM INTE NÅGON SVARAR:

HJÄLP HON HAR SÄKERT SVIMMAT NÄR HON INTE SVARAR!
HON HAR ÅKT IN PÅ AKUTEN!
TÄNK OM HON HAR TAPPAT TELEFONEN OCH SIG SJÄLV I VATTNET!
HON HAR SÄKERT VARIT OTROGEN MED MIN KUSIN OCH VÅGAR INTE SVARA!




JAG ERKÄNNER, JAG ÄR BEROENDE AV MIN KÄRA VÄN MR TELEFONEN!
HAR EN SVENSK, EN FINSK, EN JOBB TELEFON OCH EN EXTRA ...
MÅSTE HA EN STOR VÄSKA FÖR ATT FÅ PLATS MED ALLA FÅNAR!

MEN JAG ANVÄNDER OFTAST BARA EN!!! I ALLA FALL I TAGET ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tell me about it! gått för långt! stänger mina på helger men har svårt att låta bli och kolla om nån ringt! hur klara dom dig förr? ???

2011-06-09 @ 23:28:29
Postat av: Ida

fint smycke! jag älskar me min telefon!

2011-06-10 @ 11:58:44
Postat av: Titti

ring ring bara du slog en signal. telefoner är för viktga människor ;) eller för att få tag i vikitga människor ?! en del av vardagen fast folk snacker för mycke i telefon och för lite på riktigt!

2011-06-10 @ 12:02:53
Postat av: carro

DEN DÄR BILDEN ÄR SÅ SJUUUUKT FIN! jag är helt allvarlig, 100% perfekt ;) du är fiin!

2011-06-26 @ 01:46:53
URL: http://misskronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0