Dejt råd

Minns vår första dejt...

När man är nervös och kär så kan ju allt bli galet!

Jag tänkte ut några regler för att undvika pinsamheter.

Jag lovade mig själv att inte prata för mycket och att inte äta för mycket...
Vad hände?

Berättade om heeeela mitt liv, om drömmar och planer...
HMMM det tog 80 % av dejten.

Åt min sallad och han bestälde ju en kyckling filè men lämnade lite kyckling och även lite varma grönsaker...
 så jag åt även hans mat...

Roliga satirbilder och satir humor.

Jag gasade på vår dejt men var ju sååå ivrig!
När hjärtat hoppar och styr så är det bara att hänga på!

Kommentarer
Postat av: viola

de gick la bra ändå fast du o inte fölt egna råden ;) du är charm så de gå bra

2011-06-29 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0