BIKINI

JAG ERKÄNNER:

HAR LIKA STOR RUMPA SOM ALLA KVINNOR HÄR PÅ BILDEN TILLSAMMANS!
ÄVEN BOOBSEN ÄR LIKA STORA SOM DERAS TILLSAMMANS.
DOM HAR JU INGA MAGAR SÅ DET KAN JAG INTE JÄMFÖRA MIG MED!

JAG FATTAR INTE VART DERAS MAT TAR VÄGEN!?
PÅ MIG SYNS DET JU ATT JAG ÄTER GOTT OCH RÖR MIG MINIMALT!

alltså äter dom inget och springer maraton hela tiden? 

MÅSTE MAN VÄLJA? SNYGG OCH SMAL ELLER VARA EN BOLL SOM JAG?

Premuim display 300x250

Billiga bikinis men de räcker bara som hårband till mig!


Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Nej, man kan träna OCH äta :). Det är vad jag gör! :)

2011-06-23 @ 14:57:37
URL: http://suffen.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha ha hårband eller armband Hihi

2011-06-25 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0