Hott or not?

Det har ju skett under förr! Mitt under ska bli detta.

När jag vaknar på måndag morgon så har jag denna söta, vita och lilla rumpa.
Sen tar jag min lill rumpa och lägger mig på en madrass mitt i bassängen så att alla kan se mig.



 


Där ligger jag och är vacker och plask vattnet studsar på mina magrutor!
Folk går förbi och tänker WOW att hon har blivit läcker, smal och hott!

Alla skulle vilja vara med mig, ringa och skicka blommor hela tiden! Blommorna skulle vissna och skräpa ner och var skulle jag ha alla gåvor som alla bara skulle ge för att jag är så hott?!

                VOI VOI VOI
Det kan bli jobbigt med alla beundrare som vill röra mina magrutor och klämma på snyggrumpan!

EN LITEN TRÖST ÄR ATT DET:
 Kanske  är lättare att vara en boll i byxor istället?
Man får i alla fall lugn och ro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0