Grilla på!

Semester med sol och sköna stunder!

Sitter på fik och  spanar på folk. MEN jisses vad olika kroppsformer det finns!
Har inte tänkt på att alla ser så olika ut!

En del har små tutts, stora rumpor, putmagar och spinkiga ben!
Smala överarmar eller platt bak! Runda boobs eller smala vader! ALLA ÄR OLIKA!

Många bär kläder som täcker baken!

Många går omkring med mini rumps som skulle rymmas i min hand!

MEN det går även omkring STOOORA rumpor på våra gator!
DET ÄR SÅÅÅÅÅÅ SKÖNT ATT ALLA STORLEKAR FINNS!
 
Jag har lärt mig att det finns folk som har större rumpa än jag!  SKÖNT!



Grillande vid Torneälven! Livet är vackert!

Kommentarer
Postat av: Anonym

o ser smaskigt ut :)

2011-07-14 @ 17:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0