VARM FEST OCH 57 LITER TÅRAR

Hela helgen är över... ÄLSKAR helgen men nog är det skönt att komma igång en måndag och få vettiga saker gjorda. Jag gör nästan inget vettigt på helgerna MEN det är ju skönt oxå!

Älskar att samla på trevliga minnen och minnas tillbaka MEN har fått så dåligt minne så NU ska jag börja skriva dagbok för jag glömmer härliga händelser!
5 års dagbok! YES! Bra för att:

1: Veta vad jag gjort
2: Återminnas härliga händelser
3: Veta när på året jag är som lyckligast
4: Följa upp VAD jag väger ?! (DET BLIR EN RYSARE!)
5: Se VAR/NÄR/VARFÖR jag gråter FÖR

VI MÄNNISKOR GRÅTER CA 57 LITER TÅRAR UNDER HELA LIVET! huh!

Bilden är från en fest där alla gav allt på dansgolvet.
En del dansar så att det blir varmt...


DANSEN TAR FRAM DET BÄSTA HOS VISSA OCH DET HÅRIGASTE HOS ANDRA :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

skönt!

2011-01-10 @ 10:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0