Soffan är min bästis!

Även idag är soffan min bästis. Är sjuk och röst lös. Inte sååå kul MEN mysigt att vara hemma!

Har tid att tänka, städa LITE, titta på bilder, läsa och allt sånt där lugnt som man annars gasar förbi.

Känns ovanligt när dagarna blir lugna och hemma istället för på jobb i 180 km. Har alltid haft ett högt tempo och behöver det MEN nu har många i min närhet varit sjuka och till sist var det även min tur.

KLÄTT MIG I  SKÖNA OCH MJUKA KLÄDER, LADDAT MED GOD GLASS som är bra för halsont, OCH MINGLAR MED EN MYSIG SOFFA :)

ÄLSKAR SÄLLSKAPS SPEL!
Här syns två härliga kvinnor mitt i ett spännande spel!


GILLAR ATT MAN GER 100 OAVSETT VAD DET ÄR!

Kommentarer
Postat av: EW

onekligen oliiidligt spännande. bra fångad känsla

2011-02-03 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0