Strippa, jag?

Men vem har ritat av mig?



Har funderat på att skaffa hem en stång, alltså en sån man dansar runt.  Det är:

1: BRA träning
2: Kul grej
3: Inbjudande
4: Intressant
5: HOTT

ALLA mina vänner kommer att vilja prova den! Min LOVE kommer att vara stammis på den för han har MUSKLER. Tyvärr har inte jag det men de kanske kommer om jag börjar träna med den.  Den kräver OTROLIGT mycket styrka och allt annat som jag inte har! MEN jag har ändå inga planer på att göra volter i mitt liv. 

DET KAN FUNGERA SOM ETT STYRKE PASS! Det finns ju tränings kurser i detta!

MAN MÅSTE JU INTE KLÄ AV SIG NÄR MAN DANSAR!

man kan ju vara färdigt avklädd ;)

Kommentarer
Postat av: stefan

jao inspirerande, vill ha till min älskling

2011-01-19 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0