Ralli fikar

Har ju lagt av med godis och energidrickA FÖR TILLFÄLLET.
Mina största laster i livet!
 Dom säger att det tar 7-8 veckor att bli av med ett beroende.
Funderar på vad jag ska göra under dessa 7-8 veckor. Nu har det gått ca en vecka och jag skulle kunna klättra upp i ett träd om jag fick en energidricka.

Har kunnat motstå all fika, chips och sånt där sockrigt och saltigt gott.
VET ej hur länge jag klarar det!
SOCKER BEROENDE JÄMFÖRS MED NIKOTIN OCH ALKOHOLBEROENDE, alltså det är INTE lätt fast det kan tyckas fjantigt!

Tur att jag har fullt upp med fixeri så jag inte hinner tänka sååå mycket på MARABOU choklad, som ju är min bästis i vått och torrt.

Ralli älskar att fika så han får umgås med folk och fika för min del.
Som du ser är han väldigt social. Ganska stort gap för en liten kaka :)


MYSIGT OCH FIKA IHOP. JAG SKA SKJUTSA MIN KUSIN PÅ ÄRENDEN IDAG.
BLIR SÄKERT EN FIKA UTE PÅ STAN... KAN MAN VÄLJA VETTIGT PÅ FIK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0