OTROLIG SVIT O TÅRAR

Är på jobbresa och tog in på hotell. Hon i receptionen välkomnade mig varmt och sa att jag får ett fint rum. Tack, tack sa jag och gick mot rum nummer 414. När jag kommer in så ser jag ett vardagsrum och tänkte OH, jag måste bädda upp en bäddsoffa... MEN jag såg att det fanns ett rum åt det andra hållet... Gick dit och HÄR FINNS EN DUBBELSÄNG, TVÅ TOALETTER, MJUK GOLVMATTA, FLERA TV:N OCH EN BUBBELPOL!  

JAG FICK EN SVIT! BRÖLLOPS SVITEN! OTROLIGT!

SÅ HÄR LIGGER JAG OCH KÄNNER ATT LIVET ÄLSKAR MIG JUST NU. JAG FÅR NJUTA AV ETT LYXRUM MED VARM POL SOM VÄNTAR, WOW!

FILMKANALERNA RULLAR GRATIS HELA TIDEN, HAR SETT NYA SEX AND THE CITY, SOM MEST BYGGDE PÅ VACKRA MILJÖER, MEN GRATIS FILMER, YOU GOT TO LIKE!

MEN MEN MEN så många minnen av längtan lever upp när lugnet kramar mig. En sorg som jag inte kan bearbeta, acceptera eller förstå omringar mig och sipprar ut tårar i långa led...
Saknar min älskade syster så att jag aldrig blir hel utan henne.

Även i denna lycko stund bubblar sorgen mer än bubblorna i polen, varför?
ENKELT, för att jag inte kan ringa till henne och dela denna härliga lycka.

 Istället gråter jag efter henne i en vacker svit...
När jag gråtit ett tag så lyder jag det råd hon hade gett mig: NJUT!


Kommentarer
Postat av: IDA

FINA, DU ÄR VÄRD DEN! HON ÄR MED DIG ALLTID, KÄNNER DIN SORG. PUSS

2011-01-14 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0