Fisk till förrätt

INGEN nyhet att jag älskar GOD mat. Att det är snyggt presentarat är BONUS! Precis som med män!

En stilig man med spännande kropp under snygga kläder är ju mer intressant än  en man i TRÅKIGA kläder från 80-talet!

MEN när jag kollar i mode tidningar på inne kläder så inser jag hur ute jag är!

Fisk är krångligt. ANTINGEN så är det OOTROLIGT gott eller så vill man gå och gömma fisken.
Denna tallrik i Stockholm smakade ännu godare än den ser ut!
Brödet under var en härlig kombination till den goda fisken och grön gräset.

Det är svårt att äta långa gräs liknande, vackra dekorationer. Dessa är goda men svåra att få helt in i munnen och just när de är halv vägs inne i munnen, med några hängande utanför, så frågar någon. 
VAD tycker du?

Såna frågare vill man ju nypa hårt! 



SPÄNNANDE SMAKER OCH VACKRA FÄRGER!
DET ÄR ALDRIG FÖR STOR PORTION NÄR DET ÄR GOTT!

Kommentarer
Postat av: linda

du har så rätt.och på ett roligt sätt as usual

2011-01-26 @ 20:15:31
Postat av: Linn

FISK GOTT? TROR PÅ DIG SÅ NÅNG FÅR JAG VÄL SMAK PÅ GO FISK!

2011-01-28 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0