Bimbo-bomb?

Vissa människor skapar allergi. Blondinbella är nog den ytligaste uppfinningen i historien. När hon pratar låter hon som en flicka på 12 som inte får köpa 10 flaskor hårspray, jeans för 3000 kr och en väska för 12 000. Gnällig, desperat och nasal.

"MEN GU´ om man inte alltid har JUST de rätta plaggen, ja  det är ju katastrof!"

Hon dissar allt och alla som är tjockare och fulare än henne, dvs oss andra, typ 90% av folket. Om jag skulle träffa henne så skulle jag kvävas av hennes blickar. Jag skulle tänka:

Oh, vad hon är vacker i verkligheten, synd att hon är så ytlig!
 och hon skulle tänka:
Oh, varför släpper de in en boll i kläder från kriget här?
 
Hoppas vi aldrig ses och sannolikheten är 0.
Vi är verkligen varandras motsatser. Hon är säkert en gullig tjej innerst inne men ytligheten har ätit upp henne och därför känns hon som en bimbo-bomb.

VIKTIGARE är att det är FREDAG i dag! Veckans skönaste dag. Den öppnar för harmoni inför helgen. Skönt!
Har klarat mig från godis, läsk och chips HEEELA året! Låter ju fantastiskt! Kroppen mår bättre och det är ju målet.

En del gillar resa, festa, umgås, äta, jobba eller spana.
Jag gillar allt! OCH jag älskar:


Min baby Ralli med sin baby nalle :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

so true so true about BB

2011-01-07 @ 20:00:01
Postat av: EllenE

sad but true att hon ändå är vacker trots:( söt liten vovva

2011-01-09 @ 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0