SÖTT OCH SALT

Är ju ännu sjuk och nästan utan röst...

På rösten låter jag som en sexig MAN! ALLA som pratat med mig i telefon idag har sagt:
DU LÅTER SOM EN MAN!
Någon sa att jag låter som en HET man. Jag tar det som en komplimang! :)

Jag och min LOVE idag:

JAG- Är såå sugen på något onyttigt att äta
LOVE - Ät salt
JAG- Men det räcker inte
LOVE- Ät senap till, det innehåller mycket socker och är onyttigt
JAG- Men jag blir inte mätt på salt och senap
LOVE- Jo, om du dricker väldigt mycket vatten efter salten och senapen så blir du mätt

DET MÄRKS ATT ÄVEN DIALOGEN BLIR LIKSOM FEBRIG OCH INTE SÅ SMART!



MEN DETTA ÄR JU GOTT! DET ÄR KAFFE OST OCH HJORTRON MED GRÄDDE.
DET SMAKAR INTE KAFFE UTAN ÄR TÄNKT TILL KAFFET, DÄRAV NAMNET.
NÄR DEN SERVERAS SÅ HÄR, VARM OCH STEKT I SMÖR OCH GRÄDDE SÅ ÄR DET
OOOTROLIGT GOTT!

SKA BESTÄLLA BAKELSE TILL HELGEN! BUDAPEST BAKELSE! NAM

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Fina? Ne de kan jag inte hålla med om. :P

2011-02-03 @ 23:03:42
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0