Sötisar

Mina vovvar är såå söta och sååå lydiga hemma MEN när de kommer ut så blir de som Emil i Lönne gånger 400!

De tappar hörseln, de låtsas inte om mig och de tror de äger hela gatan och stan. Så pinsamt!
Fattar att det är mitt fel och helst skulle jag vilja att de går ut själv på promenad med sig själva men dom går bara vilse och har inge trafik vett, så jag måste med :) 

Många har djur och jag gillar djur-människor. Folk som gillar djur är ofta trevligare och mysigare människor.
Kolla vilka soff pottisar Ralli och Cilla är, månne vem som inspirerat dom?
 

Men så mysigt par! Ralli, den mindre är chef och Cilla har gått ner 3 kg!!!
Cilla har alltså gått ner ca 15% från sin start vikt! Vilken tjej!
Hoppas hon startar en vikt minskinings grupp snart! Jag ska anmäla mig till den!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

såå sööta

2011-02-22 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0