Kallt men vackert

Ren och vacker natur. Vit och vacker snö men KALLT!
Var till Helsingfors på ett intressant seminarium.

MEN VARFÖR DENNA KYLA? Trodde det skulle vara varmare där men icke, även den vackra huvudstaden var invirad i kylans famn och darrade av köld. TACK och lov att vi fick bo inne i ett vackert hotell med full service. HÄRLIGT! En del försökte sig ut i kylan men kom tillbaka med röd nos.
 
Våren ringde och sa att den är lite sen men lovade att snabba sig!
Tur att jag hade laddat upp med en sopsäcks inspirerad VARM lång jacka!


NÄR KOMMER KYLAN ATT FÖRVANDLAS TILL VÅR?
 NÄR KOMMER JAG ATT FÖRVANDLAS TILL EN SMAL PANG BRUD?
PÅ A SVARAR JAG SNART OCH PÅ B SVARAR JAG KEEP ON DREAMING!

JAG BEDÖMER ATT BÅDA SVAR ÄR KORREKTA OCH GER MIG EN GLASS SOM BELÖNING :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0