JAG EN VANLIG KALL DAG

HAR BESTÄLLT BUDAPEST BAKELSE TILLS IMÅN! DET BLIR MIN LYX I HELGEN :)

DET ÄR EN LÅNG STUBBE SOM INNEBÄR CA 18 OOO KALORIER OCH 19 KG EXTRA RUNT RUMPAN, BOOBSEN OCH KINDERNA MEN DET ÄR HEEELT OK!

JAG SKA GÖMMA DEN OCH ÄTA DEN I SMYG SÅ JAG INTE BEHÖVER DELA MED NÅGON.
OM NÅN HÄLSAR PÅ OCH RÅKAR SE DEN SÅ SKA JAG SÄGA:

HUH VA SYND ATT DEN HAR BLIVIT DÅLIG, ANNARS HADE JAG BJUDIT DIG, VERKLIGEN!
om nån envisas att det gör inget, dom kan SMAKA ändå så säger jag:

HUH VA SYND ATT JAG TAPPADE DEN I GOLVET, ANNARS HADE JAG BJUDIT MEN MÅSTE GE DEN TILL HUNDARNA SENARE!

HÄR EN BILD PÅ MIG EN HELT VANLIG VINTER DAG.


ÄR MEDVETEN OM ATT JAG ÄR LITE BLEK :)
HA EN SMASKIG HELG!

Kommentarer
Postat av: AK

ja nog ser du lite blek ut ohc näsan är lite större än vanligt men du var väl förkyld så det är väl det

2011-02-05 @ 14:41:01
Postat av: JEns

men utseendet har ingen betydelse du är cool thats it, räcker fint

2011-02-05 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0