Snart kört för 2011

Nytt år och nya möjligheter? Nytt år och nya kilon?
Nytt år och nya vanor? Nyårslöften? HUH, 80% av alla löften hålls INTE!

Tur att vi är bjudna på härlig fest för annars vet jag inte vad man ska göra på nyår!

Staden som vi bor i ordnar TYVÄRR inte något hett, hott och häftigt att fira kring!

Det vore så enkelt om det fanns det valet att fira tillsammans med "alla" ute på häftigt arrangemang MEN det lovas inga halleluja moments direkt!
Det får man fixa själv! NÅ MEN då får man som man vill ha det, vi måste vara positiva! Det är lättare att leva då!

Siffrorna 2012 närmar sig...



Ska göra en deal med mig själv för att göra det bästa av året...
Hmm måste klura fram något vettigt!
MÅNGA sitter och klurar på sitt nyårslöfte... KOM IGEN! Let´s lova något kul
!

Kommentarer
Postat av: Mia

ja vi kan väl lova kul istället för jobbiga! jag lovar att ha roligt! :)

2011-12-29 @ 18:50:40
Postat av: Mats

jag lovar att sluta dricka

2011-12-29 @ 18:51:46
Postat av: Lena

jag lovar att skratta mera hi hi haa

2011-12-29 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0