När blommar man själv?

De flesta har ju sina glans dagar nån gång MEN när kommer mina?
Elvis glänser för evigt, Gunde Svan är svår att glömma eftersom han envisas med att poppa upp här och där, Samatnha Fox har lämnat ett känt namn efter sig och nån låt som stönar sig kvar i minnet.

Stenmark känns stabil och Anna Book som ett minne från 80 - talet. ABBA lever sitt eget liv och Christer Sjögren badar i miljoner.

Många har lyckats i sina karriärer. Jag undrar när min karriär börjar.
Sitter i soffan och väntar på att den knackar på  ;)
Seriöst så måste man ha en vision!


DET ÄR LÄTTARE ATT HIITTA FRAM OM MAN HAR EN VISION!
ETT MÅL! VAD ÄR DITT MÅL? VAD ÄR MITT? ÄR JU LITE LOST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0