Valborg!

Jag ÄLSKAR valborg! Vi har en härlig tradiotion som innebär:
MINI SEMESTER UTAN KLOCKA! HÄRLIGA MÄNNISKOR, GOD MAT, MASKERAD, LITE DANS OCH FEST :)
VI KLÄR UT OSS OCH ÄR MED I EN MASKERAD! SÅÅ KUL! JAG SKA VARA ÄMMÄ, EN TANT SOM ÄR LIKA BRED SOM LÅNG (typ som jag) MEN HON ÄR LITE KUL :)
IGÅR KÖPTE VI STRUMPBYXOR, BLOND PERUK OCH RÖDA TROSOR. VARFÖR?

MIN LOVE SKA VARA KVINNA! DET SKA BLI SPÄNNANDE!
MINISEMESTER FRÅN ALLT BÖRJAR NU!
MAN MÅR SOM BÄST NÄR MAN ÄR MED MÄNNISKOR MAN ÄLSKAR, ELLR HUR?
OK, ERKÄNNER ATT DENNA BILD OSAR LITE ALKOHOL MEN LITE PARTY PÅ VALBORG ÄR INTE HELT FÖRBJUDET!
TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN NÄSTA VECKA! SEE YOU! GLADA VAPPEN!

Kommentarer
Postat av: Anneli

så rätt så rätt! anar att ni sportar lit även om ni ska dit jag tror... härlig valis till er! please bilder från maskerad

2011-04-28 @ 09:53:46
Postat av: Anonym

Röstar helt klart på att du tar en bild på din man lägger upp i bloggen!

2011-04-29 @ 17:47:15
Postat av: Linda

ha ha jag vill oo se bild! låter så trevligt. fler borde våga men kul att ni gör ::))

2011-05-01 @ 20:56:43
Postat av: Linda

ha ha jag vill oo se bild! låter så trevligt. fler borde våga men kul att ni gör ::))

2011-05-01 @ 20:57:12
Postat av: Lea

ja vill även se bild! ! kul att ni gör glada göranden ::)) vill med men är för inrutad i mitt inrutade liv ;) lite så är d men trevligt att ta del av trevliga händleser som du har

2011-05-01 @ 20:59:42
Postat av: Lea

går ej att kommentera här! försöker ofta, varför? hoppas denna kommer fram nu! vill även se bild från händelsen. lever för inrutat just nu behöver se era kuligheter :)

2011-05-01 @ 21:01:24
Postat av: Lea

går ej att kommentera här! försöker ofta, varför? hoppas denna kommer fram nu! vill även se bild från händelsen. lever för inrutat just nu behöver se era kuligheter :)

2011-05-01 @ 21:01:24
Postat av: Lea

går ej att kommentera här! försöker ofta, varför? hoppas denna kommer fram nu! vill även se bild från händelsen. lever för inrutat just nu behöver se era kuligheter :)

2011-05-01 @ 21:01:27
Postat av: Sofia

Hoppas ni hade en bra valborg! Jag får fira dubbelt nästa år, för här firar man inte det!!

<3!

2011-05-02 @ 11:08:13
URL: http://suffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0