Ha en mysig helg!

Det finns ju mycket mysigt man kan göra under en helg... MEN jag ska jobba MEN mysa allt jag hinner oxå!
Är ju så mysigt bara ordet: MYS. Mitt fawo ord!
Sen finns det även HÄRLIGA ord som:
CHOKLAD, KÄRLEK, POTATISGRATÄNG OCH MJUKGLASS :)
SKA PÅ FLERA TREVLIGA MAT TILLSTÄLLNINGAR I HELGEN OCH DET ÄR ALLTID EN UTMANING ATT VÄLJA RÄTT OCH VÄLJA MINDRE ÄN FÖR MYCKET!
SMÅ BEKYMMER SETT TILL VÄRLDSPOLITIKEN OCH MILJÖPROBLEMEN MEN VIKTIGA VAL I MIN VARDAG SOM STYR HELA MITT LIV :)

SKA MYSA O GÖR NÅGRA VETTIGA VAL, FÖR OCH HÄLSAN OCH BYXORNAS SKULL :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

love it! mys är helt underskattat. billigt och mysigt :) njut du oo! saknar din bloggis på helgerna men myset tar väl föör mye tid men you are forgiven

2011-04-15 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0