BUDAPEST BAKELSE!

DEN GODASTE BAKELSE JAG VET, DET ÄR BUDAPEST BAKELSEN. HUH JAG BLIR HELT ANFÅDD AV BARA TANKEN! NOG ÄR DET SÅÅÅÅÅ NÄRA ATT JAG HAFFAR EN NÄR JAG HITTAR EN FÄRSK BAKELSE!


Budapestrulle från Havstenssund
  Budapestrulle från Havstenssund 

MARÄNG OCH GOD SÖRJA SOM SMÄLTER I MUNNEN! HUJJJA!
JAG ÄR INTE EN HEL MÄNNISKA OM JAG INTE FÅR ÄTA EN SÅN HÄR!
 JAG BLIR SORGSEN I SJÄLEN OCH KANSKE GÅR AV PÅ MITTEN OM JAG INTE FÅR ÄTA DENNA!
JAG BESTÄLLER EN ELLER TRE!!!  FRÅN MINUS 5 KG TILL PLUS 19 PÅ MÅNDAG!

Kommentarer
Postat av: Ma

ha ha!köp eller baka en. d e du värd

2011-04-09 @ 09:27:20
Postat av: emma

ooooooooo, vet att den är god. unnar dig den din finolina

2011-04-09 @ 11:42:37
Postat av: cathi

vad är det för en bakelse...fattar inte att jag missat den - jag brukar ha koll på bakelser ;DDD

2011-04-12 @ 20:20:12
Postat av: lovenna.blogg.se

Blir sååå glad att du nu funnit BUDAPEST bakelsen:)

Snälla baka den eller köp! Du ångrar INTE! PLEASE Tell me om upplevelsen sen när du provat :)

2011-04-12 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0