VAL idag!

Imorgon vet vi vilka som leder Sverige.
Tycker att politiker smälter samman och blir så lika. Precis som dagens nya bilar, alla börjar se likadana ut.
Det blir svårare att välja för oss väljare. MEN jag tycker man ska rösta eftersom vi har rätt att välja vem som bestämmer över oss!
Vilken politik gör mest som du vill? Rösta på det!

Ärligt så är egentligen ingen av dessa kandidater värda min röst..

Fredrik och Mona talade till nationen



ALLA dessa 3 bilder känns lika främmande för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul Anne att du också bloggar, det visste jag inte! Kul med bröllopet, gratulerar! Du ser så lycklig ut :) Glad för din skull!

/Karin

2010-09-19 @ 23:50:04
URL: http://kaakz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0