jag hjärta socker

Det blev ju en rejäl fest efter giftandet, den bästa fest jag varit på!!!
 Till och med tårtan hamnade lite på sniskan i farten ;)

Är ju liksom ett tekniskt under i form av JUMBO-blunder, dvs jag kan inte vända denna tårt-bild så vrid på huvudet, så ser du tårtan bättre OCH blir sötare! 

Är ALLTID sugen på något sött, är nog SOCKERBEROENDE, men det är ju Sveriges roligaste komiker, BABBEN LARSSON oxå, så det är ok!

Gillar inte gräddtårta så vi fick marängtårta och även gästerna fick en HEEL stor marängtårta som inte syns här.
MUMS vad gott livet kan smaka! 977 kalorier per sked. HELT ok!!!



Titta vad söt du är när du har huvudet på snedden, mmm

Som en söt hund som vill ha TÅRTA! Erkänn! Jag skickar med posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0