Tandis???

3 saker jag INTE ska göra idag men borde göra SNART:

1: Dammsuga (bra motion! men så trist)
2: Älska min kropp (huh, hur det nu ska gå?!)
3: Gå till tandläkaren (HJÄLP!)

Är ENOMRMT rädd för att gå till tandläkaren! Vågar inte ens ringa till dom! Tänk om dom borrar genom luren! Eller bedövar! HUJ vad det är HEMSKT! Det är JÄTTE länge sen jag var... Vågar inte säga hur länge sen! Det är PINSAMT länge sen! Snart hoppar tänderna ut en efter en!

Jag vet att det är HELT GALET men det är 17 år sen sist :(

Vet att man kan sövas ner om man har STOOR tandläkarskräck...

Lovar att gå till tandläkaren OM det är tandläkaren som sövs ner ;)

Kommentarer
Postat av: Anne

Anne min kära vän!jag tar dig till tandläkaren.du får låna MIN tandläkare som är världens bästa.i hans händer är du trygg,han heter ARI.och du kan ju inte vara rädd för någon som heter ARI.jag kan vara med och hålla dig i handen.bokar tid till dig redan imorgon!-kramar darling!

2010-09-22 @ 19:51:18
URL: http://lovenna.blogg.se/
Postat av: mie vain

oh! Tack men jag kan inte för jag ska.... göra en miljoner grejer så jag INTE hinner till tandis! :)Det var ett OOOTroligt fint erbjudande! Tack HÄRLIGA!!! MEN det går inte, jag beställer löständer på nätet ;)

2010-09-23 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0