som på moln

En härlig Elsa har tagit denna bild på två svanar. Jag och min LOVE är som dom. Vi svävar liksom på moln. Vi lever i LYCKA och då blir livet roligare, varmare och härligare. Vi väljer varandra varje dag, för att undvika att det blir en vanesak att vara VI.

Om man tittar på bilden så är det en av svanarna som har vingarna neråt och jag förmänskligar det till tanken att hon är deppig men han som kommer efteråt glider i fin och jämn takt, för han är stabil. Det handlar om oss. Jag deppar LÄTT ihop över fjantsaker som tex:

1: att det är För stökigt hemma
2: att jag inte kan sjunga
3: att jag inte kan stänga byxknappen för att allt inte ryms in!

MEN han bara glider och är lycklig och harmonisk. VARFÖR? För att han är hemma i sig, mig, oss, jobbet, livet
och allt! Han är FRAMME! Jag är på väg och har alla vägar väntande. Han har gått dem och landat i tillvaron.
Jag vill oxå landa! Först ska jag :
RENSA UPP! UTVECKLA KARRIÄREN! SE AFRIKA! BLI HÄLSOSAM! TRÄNA MER osv osv... Det kommer bara att ta 473 år!


Svanarna väljer varandra och är trogna! Fler svanar borde hålla i kurser om kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0