Mmmat

Jag erkänner att MAT kan GE STÖRRE NJUTNING än SEMESTER, SEX OCH PENGAR! Mat är verkligen så underbart och jag vill alltid äta GOD mat. Känner att "skol pölsa tiderna" är förbi och nu kan jag VÄLJA vad jag vill äta. Huh, minns att vi var tvungna att smaka på allt i skolan! HUH, va äckligt det kunde vara. MEN ÄVEN gott och gratis!!!

Äter ofta ute och uppskattar olika smakupplevelser. Har fastnat i samma matrutiner hemma, kommer som inte på nya goda rätter så jag jagar dom på restaurangerna :) SNÄLLA GE MIG ett HÄRLIGT recept på något RIKTIGT gott!

När jag tittar på denna tallrik här nere så blir jag helt yr för minnet av såsen får mig att bli svimfärdig av lycka ;)


EN UNDERBAR SÅS GÖR OCH RÄDDAR ALL MAT!

Kommentarer
Postat av: Josse

I morgon får du mitt favoritrecept :D Rökt Rensteksoppa..mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmummmmmaaaa!!!

2010-09-24 @ 14:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0