Mina kompisar

Jag och Inko på bilden, brukar flyga hans privatplan till Italien ibland när vi får tråkigt. Dvs varannan dag ungefär. Han är gullig men lite snål så jag brukar bjuda på popcorn när vi flyger.


Jag är oftast en lady och hon är GAGA så vi är ett coolt team.


På söndagarna blir det lite lugnare med familjemiddagar så då vill man ju umgås med lugna, trygga och rika människor. Därför händer det några gånger i månaden att dessa två tittar in hos oss. MEN eftersom dom har så många livvakter, så är det lättare att hänga hos dom för alla ryms inte in, samtidigt hos oss.


Här åker dom från oss efter att ha ätit en nio rätters middag, på en kvart. Dom har en del och göra och måste vara effektiva i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0