Love vänner!

Jag och Josse. Vi är nästan som ett par. Vi lever ofta ihop och min man är helt van vid det. Josse hör till min vardag, mitt jobb och min middag. Vi tar ofta fram det värsta ur varandra men även en del bra. Uppdelat 80 dåligt och 20 % bra. MEN dessa 20 väger så mycket mer och dom är BÄST!

Vi delar på nästan allt UTOM män! Jag har min LOVE och hon växlar mellan olika. Denna vecka är det; PETER, STEFAN och MAGNUS. Jag misstänker att hon vill gå igenom alla namn. Hon provar sig igenom killdjungeln!. Go girl!


Här delar vi kärlek. FOTO: Mats Honkamaa

Kommentarer
Postat av: Josse

Så här lyckliga var vi när vi precis hade sagt ja till varandra!

2010-09-30 @ 21:24:52
Postat av: Lovenna

Jaaaaa. det var ett JA för evigt. Saknar dig!

2010-10-01 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0