Hemlisar

Alla har ju sina hemlisar. Tänk vad häftigt om man kunde läsa andras tankar! HUH, vilka sanningar som skulle komma fram! Här några åsikter som jag INTE är stolt över:

1: Tycker makt är sexigt
2: Har svårt för fjäskande politiker

3: Skulle kunna äta choklad varje dag, timme och sekund (KATASTROF!)

4: Jag tycker Ola Svensson är den slibbigaste och tjejjigaste killen som finns
5: Jag har svårt att förstå skånska

6: Jag tycker Norrmännen har det för bra ekonomiskt
7: Jag tycker det är jobbigt att se Agneta Sjödin vacker, smal och hurtig på tv

8: Jag spyr över att Pernilla Wahlgren är överallt! Hennes fnitter skaver i öronen!
 

Månne vilka hemligheter Ralli berättar för Josse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0