FÖRBEREDELSEN

Hade ett eget LOVE-team längs hela resan. Tillsammans gjorde vi ALLT och såg till att det blev det bästa bröllopet och festen EVER! Hade inte klarat allt själv! Vänner är världens bästa uppfinning! Så rolig, vacker och härligt galen resa det har varit. Här är vi på genrep i kyrkan, dagen innan... Pirrade i HELA kroppen!

Prästen var GUDOMLIG och fick oss att skratta och gråta av glädje. Det var det näst bästa jag gjort i livet, att gifta mig!

Är såååå sugen att fixa en ny fest för det är så roligt att mysa med människor! Dansa, skoja och ha kul!
Måste hitta ett skäl till en ny fest! Kan man gifta sig igen ;)


"Bara slappna av och var som hemma", sa den kloke prästen Lasse, till oss, min LOVE, mig, min mamma och pappa. Oh, HAPPY DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0