Fest

Det är ju skönt att festa till det ibland! OM det blir lagom mycket dricka... Brukar sköta mig ganska bra men dagen efter brukar vara TUNG och jag tänker då att jag aldrig mer ska dricka :) Igår festade vi med Josse och några andra sköna typer och det var klackarna i taket. Alltså vi var energiska och rockade gärnet. KUL!

Det bästa av allt är att jag inte är BAKIS! Jiiiihaa! Skönt. Vi avslutade kvällen med en stor tallrik strips och korv. Tror att detta "rensade" alkoholen från kroppen.

Här sitter Kitta och Josse och tänker... ELLER har Josse somnat? Hon ska gå kurs i "HUR skippa dom 14 sista drinkarna"


Rosa pussvänliga brudar

Kommentarer
Postat av: Josse

Att man kan skratta så mycket åt en bild där man själv är med är helt otroligt! Men kanske jag skrattar för att jag vet hur himla roligt vi hade den kvällen :D

2010-09-27 @ 02:20:19
Postat av: Mi

Jaaa, vilken bild. Love it!

2010-09-27 @ 11:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0